loading...
نیو دل ها
محمد عزیزی بازدید : 29 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Clean Space 2014.1 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی پاکسازی تمامی ردپاهای موجود در ویندوز و حفظ حریم خصوصی می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا تمامی تاریخچه های مربوط به وبگردی و سایت هایی که مشاهده کرده اید را پاکسازی کنید و از فایلهای کوکی که در زمان بارگذاری سایت ها در سیستم شما ذخیره شده اند و بسیاری از آنها ممکن است سیستم شما را آلوده کرده باشند خلاص شوید، کش های مربوط به اینترنت که در مرورگرها و سیستم باقی مانده اند را پاک کنید و فایلهای index.dat را براحتی از روی سیستم حذف کنید. این نرم افزار می تواند تمامی تاریخچه های موجود در ویندوز و حتی برنامه هایی را که در خود ویندوز اجرا کرده اید و تاریخچه ای از آن در ویندوز باقی مانده را حذف کند و سبب شود تا کاربران دیگر نگران این نباشند که وقتی کاربر دیگری پشت سیستم نشسته است از تمامی حرکات آنها با خبر شود. در هنگام استفاده از این نرم افزار هرگز نگران حذف فایلها بصورت اشتباهی نباشید چرا که این نرم افزار فایلهایی را که قصد حذف آنها را دارید بصورت پیش نمایش به شما نمایش خواهد داد .


محمد عزیزی بازدید : 34 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Windows 7 Manager 4.3.8 Final نرم افزای است قدرتمد که توسط آن شما می توانید به پاک سازی ، بهینه سازی و مدیریت ویندوز Se7en بپردازید. این نرم افزار به سرعت ویندوز شما می افزاید ، امنیت سیستم شما را حفظ می کند و تمامی انتظاراتی را که از یک نرم افزار بهینه ساز دارید ، به صورت یکجا در اختیارتان قرار می دهد. ویندوز Se7en قطعا جایگزین تمامی سیستم عامل های ماکروسافت جهت استفاده خانگی و… خواهد بود که به زودی نرم افزارهای بسیاری برای آن ساخته و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با استفاده از Windows 7 Manager بر روی ویندوز خود ، سلامت آن را به کلی تضمین کنید. کافی است که در اوقات آزاد ، نرم افزار را فعال نموده تا تمامی عیب و ایرادها را به طور کامل بر طرف کند. این نرم افزار از 30 ابزار گوناگون و مختلف جهت مدیریت ، پاک سازی ، حفظ امنیت ، افزایش سرعت و… تشکیل شده است.


محمد عزیزی بازدید : 114 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

MiniTool Partition Wizard Professional 8.1.1 ابزاریست که به وسیله آن به راحتی کاربر می تواند پارتیشن های را مدیریت کند ؛ حجم دو پارتیشن را یکی کند یا این که آن ها را از حالت داینامیک به حالت ایستا با حجم ثابت تبدیل کند. کار با این نرم افزار به سبب طراحی گرافیکی اش بسیار ساده و آسان است و تنها کمی دقت نیاز است تا مبادا اطلاعات از بین روند. مخفی کردن یا نمایش دادن پارتیشن های مخفی هم بخش دیگری از قابلیت های کلیدی این نرم افزار را تشکیل می دهد. سرعت بسیار مناسب در عملکردها و حجم مناسب تر نسبت به قابلیت ها دو مورد مهم برای کاربران حرفه ای تلقی می شوند. MiniTool Partition Wizard با انواع استانداردها سازگاری داشته و می تواند علاوه بر نسخه های مختلف ویندوز از پارتیشن های موجود در سیستم عامل لینوکس هم پشتیبانی کند.


محمد عزیزی بازدید : 46 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Wise Data Recovery 3.3.5.177 برنامه ای برای بازیابی و برگرداندن فایل های پاک شده می باشد. این نرم افزار اطلاعات و داده های از دست رفته نظیر تصاویر، اسناد، فایل های صوتی و ویدئویی، فایل های فشرده یا ایمیل ها را بازیابی می کند. با استفاده از این نرم افزار ریکاوری می توانید به سرعت و با خیال راحت فایل مورد نظر خود را بر اساس نام درایو، نوع فایل و نام فایل جستجو و آن را بازگردانی کنید.. رابط کاربری این ابزار بازیابی، به خوبی طراحی شده است و کار با آن راحت خواهد بود، همچنین این برنامه دارای زبان فارسی نیز می باشد که کار را برای کاربران ایرانی بسیار راحت خواهد کرد. نرم افزار بازیابی اطلاعات Wise Data Recovery از طیف گسترده ای از فرمت های فایل، از جمله اسناد آفیس، تصاویر، فیلم، آهنگ و یا حتی ایمیل پشتیبانی می کند و قادر به بازیابی اینگونه فایل ها می باشد. این نرم افزار امکان بازیابی اطلاعات از درایوهای قابل حمل نظیر آی پاد، پخش کننده های MP3، MP4 و … را دارد.


محمد عزیزی بازدید : 11 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Macrium Reflect 5.2.6377 نرم افزار پشتیبان گیری و ایمیج گیری از هارد دیسک یک نرم افزار حرفه ای و قابل اعتماد است که جهت کمک به شما در تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و درایوهای هارد و همچنین تهیه ایمیج از هارد دیسک، طراحی شده است. شما می توانید با پشتیبان گیری از اسناد شخصی و مهم موجود در کامپیوترتان مانند انواع فایل های عکس ها، موزیک و … و همچنین اطلاعات موجود در ایمیل خود محافظت کنید. این نرم افزار بهترین راه حل برای بازیابی اطلاعات در مصارف خانگی و اداری می باشد و می تواند به خوبی از اسناد، عکس ها، موزیک و ایمیل های شخصی شما محافظت کند.

محمد عزیزی بازدید : 21 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Goodsync Enterprise 9.7.7.7 نرم افزار کاربردی جهت تهیه فایل پشتیبان ( بکاپ گرفتن ) و هماهنگ سازی فایل ها می باشد. هنگام اجرا نرم افزار در 2 ستون پوشه هایی که قصد همگام سازی آنها را دارید میتوانید مشاهده کنید. همگام سازی فایل یعنی زمانی که تعداد زیادی پوشه و فایل مشابه در 2 یا چند مکان مختلف دارید برای همگام سازی آنها ( به طور مثال در جایی دیگر یکی از فایلهای شما حذف شده اما نمی دانید کدام فایل بود ) به صورتی که در هر 2 یا 3 مکان مختلف فایلها و پوشه های شما مانند هم باشند ( که به این کار بکاپ گرفتن هم میشه گفت ) نرم افزار به صورت خودکار پوشه ها و فایل را با یکدیگر مقایسه میکند و در صورت نیاز عملیات همگام سازی فایل ها را انجام می دهد، که نرم افزار قابلیت همگام سازی در تلفن همراه ، حافظه های قابل حمل ، شبکه ، اینترنت و پروتکل FTP و SFTP را نیز دارا میباشد.نرم افزار از الگوها و روش های خاصی برای همگام سازی میتواند استفاده کند به طور مثال بر اساس نام و اندازه و .... در ویندوزهای 32 و 64 بیتی قابل اجرا میباشد.

محمد عزیزی بازدید : 23 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

ویژگی‌های این ویندوز: نسخه‌ی اورجینال 100 درصد مایکروسافت بدون ذره‌ای دستکاری حتی در نام فایل ISO بدون هیچ گونه آپدیت از تاریخ انتشار جنیون بودن و قابلیت نصب برنامه‌های مایکروسافت و آپدیت آن نصب از طریق بوت و...


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 7,878
  • کدهای اختصاصی